maandag 5 augustus 2013

Cheerful

Hoi allemaal!!


Ik mocht deze maand guest designer zijn bij het Cheerful Sketches Challenge Blog. Hoe supercool is dat!!!

Dit is mijn kaartje geworden.



De sketch kun je vinden op het blog van Cheerful Sketches.




De sponsor is deze keer DOE@DING!! Wil je weten wat ze als prijs ze klaar hebben gelegd?? Ga dan snel even kijken en doe mee! :D




De bloemen heb ik zelf gemaakt van handgeschept mulberry papier en gekleurd met sprays. En ze zijn natuurlijk gestanst van mijn favoriete bloemenmallen van Noor!



Het afdrukje is van Lily of the Valley en heb ik ingekleurd met Copics.


Ik heb de vlinder border van Noor! gebruikt. Wil je weten hoe die het hoekje om gaat? Diny Sprakel heeft daar een mooie tutorial van gemaakt, het is te vinden op haar Facebook pagina.
En de losse vlinder stans van Noor! maakt het natuurlijk af.


Veel succes en ben benieuwd wat jullie maken!!!



Liefs Marit


7 opmerkingen:

  1. Wow wat een lief kaartje
    Mooi gemaakt hoor
    hugs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marit je hebt echt weer heel mooie dingen gemaakt! super ^_^ zo creatief als je bent!
    groetjes Martha (dotee club)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is beautiful, Marit. I love your background paper and the cute image. Your layout of the butterflies and tag is fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is superleuk Marit. Dank je wel dat je gast designer wilde zijn bij ons!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart Marit!!
    Lieve stempel heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen