donderdag 25 juli 2013

Vakantie taart

Wat een weer! De hittegolf is nu een feit. Mij hoor je niet klagen. Tuurlijk is het warm, maar we hebben lang moeten wachten op mooi weer en dan ook nog eens ín de zomer ipv de lente, hihi. Helaas is het binnen ontzettend warm, koel krijg ik het niet meer.

Vandaag wil ik eens iets anders laten zien. Vorige week is hier de vakantie dan eindelijk ook begonnen. En samen met mijn oudste dochter heb ik een lekkere zomertaart gemaakt om de vakantie te vieren.



Het biscuitdeeg heb ik gevuld met zelfgemaakte botercrème en een Mona-toetje, de citroen-kwarttaart. En dat is met dit warme weer een stuk luchtiger dan bijvoorbeeld jam.

Luna's lievelingskleur is roze, dus dat moest natuurlijk de kleur van de taart worden. ;) Bovenop hebben we de taart versierd met bloemetjes en een vlinder, wat toefjes botercrème, een glazuurstift en glazuur met spikkels.







Met dit warme weer moest de fondant regelmatig een poosje de vriezer in omdat het te plakkerig werd met het warme weer. Maar dat mocht de pret niet lukken. Hij is natuurlijk al op en hij was heerlijk!!! :D

Fijne dag nog allemaal.

Liefs Marit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten