zondag 5 februari 2012

Uiltje

Op 25 januari heb ik meegedaan met de 2e SOL (Scrap Online) van KreaTeja. We hebben toen een kaart met een wikkel gemaakt.

De basis is van kraft cardstock gemaakt. En daarbij heb ik designpapier in roze, bruin, blauw en groen gebruikt.


De kaart kun je open zetten en heeft een wikkel.


Het uiltje is van Leane en gekleurd met de Twinkling H2O's.

Het designpapier is van DCWV, het designpapier van de wikkel is onbekend.
De mallen zijn van Spellbinders, Magnolia, Memory Box, Joy en Marianne Design.
De randpons is van Boekenvoordeel.

Groetjes Marit

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marit,

    Dit is een mooie kaart. De layout is een leuk idee om te gebruiken voor de kaart die ik moet maken voor mijn zus. Zij gaat in september trouwen en ik moet daar natuurlijk een hele mooie kaart voor maken:)
    Lieve groeten uit Lemmer
    HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen