dinsdag 14 februari 2012

Kronkeldekronkel

Eigenlijk kan ik niet breien... of... nou ja... ik kan dus 1 steek breien. Alleen maar recht.
Averecht (schijnt op recht te lijken??), kabels, patroontjes en sokken begin ik maar niet aan.


Maar is dat even mazzel. Voor die leuke kronkelsjaals hoef je alleen maar recht te kunnen breien. Dus op de Kreadoe kocht ik 2 leuke bolletjes Katia Ondas.
De eerste sjaal die ik heb gebreid was voor mijn dochter Luna.




Ze is er enorm blij mee. Dat is wel op haar gezicht te zien natuurlijk. ;)




De tweede sjaal was voor mezelf. :D




Ondertussen heb ik nog een paar bolletjes gekocht. Ik ben er nog een aan het breien voor m'n zusje. Een roze-grijze. Die past perfect bij haar roze-witte jas.
En daarna kan ik nog voor mezelf aan de slag. ;)


Als ze klaar zijn, zal ik ze ook op mijn blog zetten. :D


Groetjes Marit



2 opmerkingen:

  1. Zijn goed gelukt, Marit!!! Veel plezier met het breien van de rest en averecht, gewoon proberen is ook niet zo moeilijk hoor!Een gezellige dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marit,
    Ja je moet ook eens iets anders proberen he?? Ik heb ook zo'n sjaaltje gemaakt. Trouwens wel lekker warm:)
    Lieve groeten uit Lemmer,
    HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen