woensdag 4 juli 2012

ATC

Wat is het ineens heerlijk weer!!! :D Ik word er helemaal blij van.
De afgelopen maand heb ik fulltime gewerkt en was het weer ook wat minder. Maar nu ik lekker meer vrij heb, kan ik er heerlijk van genieten.




Terwijl ik dit bericht begin te typen, lig ik heerlijk op onze lounge bank in de tuin. De kinderen zijn heerlijk aan het spetteren in het zwembadje. Die heb ik gisteren weer tevoorschijn gehaald, toen had Luna erin gespeeld en vanmiddag was Sterre aan de beurt.




En Luna is net ook weer thuis van oma, dus kunnen ze nog even lekker samen erin. :D




Ik heb dit weekend weer een ATC-tje gemaakt. En die wilde ik jullie nog even laten zien. :D
Deze is gekleurd met Distress, onder andere met de Limited Summer Set die vorige week is uitgebracht. :D Heerlijke felle kleurtjes, wel wat anders dan de vintage kleuren die we gewend zijn van Tim Holtz, maar ik vind ze geweldig!!!




Ondertussen heb ik de Limited Spring Set ook binnen gekregen. Heb afgelopen maand een stel overuren uitbetaald gekregen, dus ik mocht mezelf verwennen met wat extra hobbyspulletjes. ;)


Ik wens jullie nog een fijne avond!
Ik ga zo nog even aan de slag met de cadeautjes voor de juffen van Luna, want morgen is haar laatste schooldag!!



Liefs Marit

1 opmerking:

  1. ik vindt het ook geweldige kleuren die limited sets van timmie
    jij hebt de stempel erg mooi ermee gekleurd
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen